Wij zijn wegens vakantie gesloten van 10 juni t/m 24 juni.

Klik hier voor meer info.

FAQ

Veelgestelde vragen

1.  Ik heb geen orderbevestiging gekregen via de e-mail. Wat nu?
Veel e-mail providers zetten onze orderbevestiging in de map “ongewenste e-mails” of “spam”. Controleer dit even.

2. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
Op onze website vindt u bij de voorwaarden en bij verzendschema een schema van de dagen dat wij verzenden. In de meeste gevallen heeft u het pakketje of het brievenbus stuk binnen 2 werkdagen dan binnen. Wij versturen al onze post via PostNL.  Zie onze voorwaarden voor overige informatie.
Mocht er bij uw bestelling een bedrukt artikel zitten, dan is de tijd om de bestelling klaar te maken ongeveer een week.

3. Er is iets misgegaan met de betaling via iDeal/Visa/Mastercard/Maestro, moet ik de bestelling nu opnieuw plaatsen?
In de orderbevestiging, die u per e-mail automatisch ontvangt, staan onze gegevens en de manier waarop je het bedrag alsnog op onze rekening kunt storten, of je plaatst de bestelling opnieuw en betaalt alsnog met de door jou gekozen betaalmethode.
Bestellingen die niet voldaan zijn, worden ook niet verzonden, dus je hoeft niet bang te zijn dat je een bestelling dubbel ontvangt.

4. Ik wil een bestelling retourneren, hoe kan ik dit doen?
Stuur ons even een e-mail, dan sturen wij u een retourformulier. Deze dien je dan samen met de artikelen retour te sturen.


Mocht je een andere vraag hebben, neem dan even contact met ons op.
Whatsapp: 06 1386 9040

Wij zijn bereikbaar zowel via Whatsapp als e-mail van dinsdag t/m zaterdag van 9:00 t/m 17:00 uur.